Каталог товарів

Повернення товару

Повернення і обмін товару

Повернення і обмін товару належної якості, але якщо товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві.

Ми хочемо зробити процес повернення або обміну максимально зручним для Вас.

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу 5 (п ҆яти) робочих днів (таким же засобом, як проводилася оплата). Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона (у разі наявності). Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Слід зауважити, що у разі повернення або обміну товару усі витрати на доставку сплачує Покупець.

Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття) або порушені інші умови;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон (у разі наявності), повна комплектація товару.

У разі придбання товару неналежної якості:

Згідно ст.8 цього Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» , вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

  1. він взагалі не може бути усунутий;
  2. на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  3. він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

При необхідності, або за вимогою одної із Сторін перевірки якості товару може бути проведена експертиза .

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу 5 (п ҆яти) робочих днів (таким же засобом, як проводилася оплата).

Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе Продавець.

100% гарантія якості
100% гарантія якості
Вигідна програма лояльності
Вигідна програма лояльності
Безкоштовна доставка по Одесі, Миколаєву і частково Одеській області
Безкоштовна доставка по Одесі, Миколаєву і частково Одеській області
Доставка по всій Україні транспортними службами
Доставка по всій Україні транспортними службами